Според мен добрият и актуален учител трябва да умее да съчетава според нуждите и целите на уроците си както традиционните методи на преподаване, така и модерните методи, защото съвременните ученици се вълнуват от съвременните ИТ и мобилни устройства. Целта на всеки учител е да привлече любопитството и вниманието на учениците си към преподавания материал. Затова всички форми на преподаване които водят до това са добри и ползотворни, щом вниманието на учениците е съсредоточено върху дейностите в класа.

Образователният процес,който провеждам, е личностно-ориентиран. При него има промяна в ролите учител -ученик. Ученикът е активен участник в учебния процес и стои в центъра на образователното взаимодействие. Прилагам иновативни методи на преподаване като групова работа, проектно-ориентирано обучение, дискусии, решаване на казуси, ролеви игри, мозайка, светофар, светкавица, лавина, игров метод, мозъчна атака, кооперативно учене, работа по центрове, обсъждане и др. Използването на тези методи води до разнообразяване на стандартната класно-урочна система, създава умения за презентиране на резултатите от екипната работа, развиване на умения за самоконтрол и самооценка. Проектно-ориентираното обучение е забавен начин ученето да стане достъпно и учениците да бъдат по- активни и отговорни към процеса на собственото си обучение. Проектно-ориентираното обучение стимулира учениците да бъдат креативни и иновативни.в работата си използвам образователни платформи като Learning Apps, Edmodo, Testmart, образователния софтуер Envision, което води до активизиране на по-пасивните ученици. Прилагането на тези методи на обучение води до развиване на лидерски умения у по-срамежливите деца, умения да се изслушват, да изразяват мнение, да задават въпроси. Децата стават по-активни, по-спокойни и по-уверени и се научават да мислят и анализират, самостоятелно търсят и подреждат информация. 

 

Сайт на класа:https://zavinagipriqteli.webnode.com/    и           

                       https://umniikrasivi.webnode.com/